loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    ,    متن آهنگ دل من بغضتو بشکن,    دانلود اهنگ دل من بغضتو بشکن با صدای دختر,    دانلود اهنگ قدیمی دل من بغضتو بشکن گریه کن بامن, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 70 یکشنبه 14 مهر 1398


,   
,    متن آهنگ دل من بغضتو بشکن
,    دانلود اهنگ دل من بغضتو بشکن با صدای دختر
,    دانلود اهنگ قدیمی دل من بغضتو بشکن گریه کن بامن
,    دانلوداهنگ دل من بغضتو بشکن غریبگی نکن با من
,    کلیپ دل من بغضتو بشکن
,    دانلوداهنگ رسم دنیا بی وفایی با صدای دختر
,    دانلود اهنگ ای دل تیکه و پاره من
,    دانلود موزیک ویدیو علی عبدالمالکی دلکم
,    اهنگ اهای دل خسته همه درهارو به روی من بسته

,   

http://sakhamusic.ir/ali-abdolmaleki-called-delakam/

متن آهنگ علی عبدالمالکی دلکم
غصه نخور ای دل بی کسم
گریه نکن گلم همه کسم
رسم دنیا بی وفاییه
دلکم دلکم دلکم

دل من بغضتو بشکن
غریبگی نکن با من
ببار مثل ابر بهار دل من

اونی که تو رو شکسته
خدا جوابشو میده
ببار مثل ابر بهار دلکم

غصه نخور ای دل بی کسم
گریه نکن گلم همه کسم
رسم دنیا بی وفاییه
دلکم دلکم دلکم

دل من بغضتو بشکن
غریبگی نکن با من
ببار مثل ابر بهار دل من

اونی که تو رو شکسته
خدا جوابشو میده

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن آهنگ دل من بغضتو بشکن دانلود اهنگ دل من بغضتو بشکن با صدای دختر دانلود اهنگ قدیمی دل من بغضتو بشکن گریه کن بامن دانلوداهنگ دل من بغضتو بشکن غریبگی نکن با من کلیپ دل من بغضتو بشکن دانلوداهنگ رسم دنیا بی وفایی با صدای دختر دانلود اهنگ ای دل تیکه و پاره من دانلود موزیک ویدیو علی عبدالمالکی دلکم اهنگ اهای دل خسته همه درهارو به روی من بسته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو