loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام بارون Download New Music Mehdi Ahmadvand  Baroon دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام بارون دانلود ورژن جدید آهنگ بارون از مهدی احمدوند برای دانلود آهنگ به

♥حسـ ــین♥ بازدید : 40 شنبه 05 بهمن 1398

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام بارون

Download New Music Mehdi Ahmadvand  Baroon

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند بنام بارون

دانلود ورژن جدید آهنگ بارون از مهدی احمدوند

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

متن آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام بارون

این اتفاقی نیست که من تو این شلوغی دیدمت

فهمیدمت تا دیدمت , تا دیدمت فهمیدمت

این اتفاقی نیست کـه من , می‌بینمت بازم تو رو

 

انگار تو تقدیر منی , دیگه نمی‌بازم تو رو

زیر بارون با توام تو خیابون با توام

تو دلم برف اومده , من تو زمستون با توام

حرفی از رفتن نزن  نه نمیشه

من تو خیالم با توام , تا خوبه حالم با توام

فنجون قهوه‌م خالیه اما تو فالم با توام

خواهشی دیگه ندارم این آخریشه , زیر بارون

این اتفاقی نیست که من  تو این شلوغی دیدمت

فهمیدمت تا دیدمت  تا دیدمت فهمیدمت

این اتفاقی نیست که من  می‌بینمت بازم تو رو

انگار تو تقدیر منی  دیگه نمی‌بازم تو رو

زیر بارون با توام , تو خیابون با توام

تو دلم برف اومده من تو زمستون با توام

حرفی از رفتن نزن نه نمیشه

من تو خیالم با توام , تا خوبه حالم با توام

فنجون قهوه‌م خالیه اما تو فالم با توام

خواهشی دیگه ندارم این آخریشه زیر بارون

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام بارون در نیوسانگ

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو