loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

متن ریمیکس جدید آهنگ حمید طالب زاده به نام نگران من نباش دارم عادت میکنم به اینکه حرفی نداری  میخونم توی چشات کـه دیگه دوسم نداری  دارم عادت میکنم به اینکه تنها بمونم  نمیخوام بیشتر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 23 دوشنبه 05 خرداد 1399

متن ریمیکس جدید آهنگ حمید طالب زاده به نام نگران من نباش

دارم عادت میکنم به اینکه حرفی نداری

 میخونم توی چشات کـه دیگه دوسم نداری

 دارم عادت میکنم به اینکه تنها بمونم

 نمیخوام بیشتر از این تو رو پشیمون ببینم

نگران من نباش صدات تو گوشم میمونه

وقتی نیستی تو شبام , برام لالایی میخونه

میگه اون روزا گذشت که عاشق چشات بودم

میگه که منو ببخش , دیگـه نمیخوام بمونم

میدونم که بودنت فقط از روی عادته

میدونم گذشتن از من واسه تو چه راحته

 دست تو دست من چه سردو بی حرارته

فقط این دل منه که واسه تو بی طاقته

نگران من نباش صدات تو گوشم میمونه

وقتی نیستی تو شبام

برام لالایی میخونه

میگه اون روزا گذشت که عاشق چشات بودم

میگـه کـه منو ببخش







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو