loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

متن آهنگ خوب من با قلب من بازی نکن ای خوب خوبمتن اهنگ با قلب من بازی نکن ای خوب خوب با قلب من بازی نکن ای خوب خوب . ای خوب منای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکنبا قلب من بازی نکن ای خوب خوب . ای خوب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 سه شنبه 21 خرداد 1398



متن آهنگ خوب من

با قلب من بازی نکن ای خوب خوب

متن اهنگ با قلب من بازی نکن ای خوب خوب

با قلب من بازی نکن ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

با قلب من بازی نکن ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

ای خوب خوب . ای خوب من . ای خوب من


ای عشق بی زوال من . ای خواب و هر خیال من

ای چشمه زلال من . وای تو کجا و حال من

وای تو کجا و حال من…

محبوب بی گناهتم . رسوای سر به رهتم

باور هر محال من . وای تو کجا و حال من

وای تو کجا و حال من…

با قلب من بازی نکن ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

با قلب من بازی نکن ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

ای خوب خوب . ای خوب من . ای خوب من

ای از تو عاشق . هر کلام

از تو نوشتن . نا تمام

ای صاحب غم تو صدام

عشقم تو هستی والسلام

عشقم تو هستی…

با من چه عاشق بودنی

باور ندارم با منی

امشب من و این گریه هام

عشقم تو هستی والسلام

عشقم تو هستی…
با قلب من بازی نکن ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

با قلب من بازی نکن ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

ای خوب خوب . ای خوب من . ای خوب من

ای از تو عاشق . هر کلام

از تو نوشتن . نا تمام

ای صاحب غم تو صدام

عشقم تو هستی والسلام

عشقم تو هستی…

با من چه عاشق بودنی

باور ندارم با منی

امشب من و این گریه هام

عشقم تو هستی والسلام

عشقم تو هستی…

با قلــب مــن بازی نکــــن ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلب من بازی نکن

با قلب من بازی نکن ای خوب خوب . ای خوب من

ای صبح بی غروب من با قلــب مــن بازی نکــــن

ای خوب خوب . ای خوب من . ای خوب من
http://www.gap8.ir/mah-81/







برچسب ها Text music متن آهنگ عاشقانه با قلب من بازی نکن ای خوب خوب متن آهنگ قدیمی تکست آهنگ با قلب من بازی نکن ای خوب خوب متن آهنگ های قدیمی تکست آهنگ متن آهنگ غمگین سایت تکست آهنگ تکست موزیک با قلب من بازی نکن ای خوب خوب سایت متن آهنگ متن آهنگ با قلب من بازی نکن ای خوب خوب متن ترانه با قلب من بازی نکن ای خوب خوب آکورد آهنگ با قلب من بازی نکن ای خوب خوب lyric song & music شعر آهنگ با قلب من بازی نکن ای خوب خوب متن آهنگ دانلود آهنگ با قلب من بازی نکن ای خوب خوب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو