loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    متن اهنگ کی مال من میشی مریم,    متن اهنگ عزیز رویاهام مریم پس کی ماله من میشی,    متن آهنگ مریم از آرتین با کیفیت 320,    متن اهنگ نگا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 86 جمعه 13 دی 1398


,    متن اهنگ کی مال من میشی مریم
,    متن اهنگ عزیز رویاهام مریم پس کی ماله من میشی
,    متن آهنگ مریم از آرتین با کیفیت 320
,    متن اهنگ نگاه کن تو چشام مریم عزیز رویاهام
,    متن آهنگ عزیز رویاهام مریم از قیصر
,    متن اهنگ لری همه دارو ندارم مال مریم
,    متن موزیک ویدیو مریم ارتین شاهوران
,    نگاه کن تو چشام مریم سعید شایسته
,    متن موزیک ویدیو نگاه کن تو چشام مریم
,    متن آهنگ
,   

متن آهنگ آرتین شاهوران بنام مریم

همه ی دنیای من نگاه مریم
میشینم یه عمری چشم به راه مریم
منو میرسونه تا شبای رویا
چهره ی قشنگ و مثل ماه مریم
دلم آروم نداره بی قراره
گریه هر شبم بی اختیاره
گل مریم همه دار و ندارم
غیر مریم کسی رو دوست ندارم
نگاه کن تو چشام مریم
عزیز رویاهام مریم
پس کی مال من میشی
من تورو میخوام مریم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ مریم از آرتین شاهوران

♫♫♫♫♫♫

آرزومه که بیاد مال خودم شه
تو نگاهش نشون از عاشقی باشه
دوست دارم دستاشو تو دستم بگیرم
وقتی که چشماشو میبنده بمیرم
دوست دارم زندگیمو براش بذارم
آسمونمو براش هدیه بیارم
بیشینم هر شب و هر شب سره راهش
تا چشمام بیوفته تو چشم سیاهش
نگا کن تو چشام مریم
عزیز رویاهام مریم
پس کی مال من میشی
من تورو میخوام مریم
نگا کن تو چشام مریم
عزیز رویاهام مریم
پس کی مال من میشی
من تورو میخوام مریم







برچسب ها متن اهنگ کی مال من میشی مریم متن اهنگ عزیز رویاهام مریم پس کی ماله من میشی متن آهنگ مریم از آرتین با کیفیت 320 متن اهنگ نگاه کن تو چشام مریم عزیز رویاهام متن آهنگ عزیز رویاهام مریم از قیصر متن اهنگ لری همه دارو ندارم مال مریم متن موزیک ویدیو مریم ارتین شاهوران نگاه کن تو چشام مریم سعید شایسته متن موزیک ویدیو نگاه کن تو چشام مریم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو