loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده غلاف ریمیکس,    اهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده,    دانلود اهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده,    محسن ابراهیم زاده

♥حسـ ــین♥ بازدید : 23 پنجشنبه 23 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده غلاف ریمیکس
,    اهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده
,    دانلود اهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده
,    محسن ابراهیم زاده دستخوش
,    دانلود اهنگ دستخوش محسن ابراهیم زاده
,    اهنگ غلاف از محسن ابراهیمی
,    ریمیکس غلاف محسن ابراهیم زاده
,    ریمیکس اهنگهای محسن ابراهیم زاده
,    دانلود اهنگ ریمیکس دونه دونه محسن ابراهیم زاده

,   

ریمیکس آهنگ غلاف از محسن ابراهیم زاده

ریمیکس غلافمحسن ابراهیم زاده

من یه دل داشتم

پا روش گذاشتم

چشم از اون چشمای تو بر نمیداشتم

این دل عاشق بود

تو که دیدی این دلم صاف و صادق بود

من یه دل داشتم

پا روش گذاشتم

چشم از اون چشمای تو برنمیداشتم

این دل عاشق بود

تو که دیدی این دل من صاف و صادق بود

آره دستخوش

بستی دست دل و از پشت

یه آدم تک و بیکس

که از عشقش خورده رو دست

آره رو دست

بابا دستخوش

تنها شدی دیگه سرخوش

دلم واست دیگه غلافه

دوست دارم با اینکه میگی لافه

آره لافه

خراب کرد

نقشه های این دل و بر آب کرد

نه اینکه نتونه

خوش نداشت پیش دل من بمونه

آره دستخوش

بستی دست دل و از پشت

یه آدم تک و بیکس

که از عشقش خورده رو دست

آره رو دست

بابا دستخوش

تنها شدی دیگه سر خوش

دلم واست دیگه قلافه

دوست دارم با اینکه میگی لافه

بابا دستخوش

تنها شدی دیگه سرخوش

دلم واست دیگه قلافه

دوست دارم با اینکه میگی لافه

آره لافه

 

 

 

 

https://www.rosemusics.com







برچسب ها دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده غلاف ریمیکس اهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده دانلود اهنگ غلاف محسن ابراهیم زاده محسن ابراهیم زاده دستخوش دانلود اهنگ دستخوش محسن ابراهیم زاده اهنگ غلاف از محسن ابراهیمی ریمیکس غلاف محسن ابراهیم زاده ریمیکس اهنگهای محسن ابراهیم زاده دانلود اهنگ ریمیکس دونه دونه محسن ابراهیم زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو