loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    ,    متن اهنگ سینا پارسیان بد و بدتر,    اکورد اهنگ بد و بدتر,    آهنگ بد و بدتر سینا پارسیان,    سینا پارسیان بد و بدتر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 26 شنبه 16 آذر 1398


,    
,    متن اهنگ سینا پارسیان بد و بدتر
,    اکورد اهنگ بد و بدتر
,    آهنگ بد و بدتر سینا پارسیان
,    سینا پارسیان بد و بدتر ریمیکس
,    سینا پارسیان مجبورم
,    آهنگ آبرومو بردی
,    بیت اهنگ کشتی سینا پارسیان
,    اکورد اهنگ باور میکنم دروغای همیشگی تو
,    معلومه که تو صددرصد بهتری
,   

باور میکنم دروغای همیشگیتو چون زندگی زندگی برام نمیشه بی تو
مجبورم ازت هیچی به دل نگیرم آره همه چیم این روزا به تو بستگی داره

مجبورم ازت دل بکنم دووم بیارم چون بدتره هر چقدر بخوام به روم بیارم
مجبورم عزیزم توام انگار میدونی که منو به خودت همیشه بدهکار میدونی مجبورم

بینه بد و بدتر معلومه که تو صد درصد بهتری از بد بودنات بگذریم بگذریم
آبرومو بردی چند وقته برام مردی ولی نگفته بودم که تو توو فکر نری بگذریم

بینه بد و بدتر معلومه که تو صد درصد بهتری از بد بودنات بگذریم بگذریم
آبرومو بردی چند وقته برام مردی ولی نگفته بودم که تو توو فکر نری بگذریم

تکست آهنگ بد و بدتر سینا پارسیان

با ه رکی دوست داشتی پریدی ولی اوجه عشقمو ندیدی
مشکلم با تو همیشه اینه تو حریصه عشقای جدیدی

بینه بد و بدتر معلومه که تو صد درصد بهتری از بد بودنات بگذریم بگذریم
آبرومو بردی چند وقته برام مردی ولی نگفته بودم که تو توو فکر نری بگذریم

بینه بد و بدتر معلومه که تو صد درصد بهتری از بد بودنات بگذریم بگذریم
آبرومو بردی چند وقته برام مردی ولی نگفته بودم که تو توو فکر نری بگذریم







برچسب ها متن اهنگ سینا پارسیان بد و بدتر اکورد اهنگ بد و بدتر آهنگ بد و بدتر سینا پارسیان سینا پارسیان بد و بدتر ریمیکس سینا پارسیان مجبورم آهنگ آبرومو بردی بیت اهنگ کشتی سینا پارسیان اکورد اهنگ باور میکنم دروغای همیشگی تو معلومه که تو صددرصد بهتری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو