loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    ,    دانلود اهنگ امید عامری خاطرات لعنتی,    دانلود اهنگ عامری,    دانلود همه اهنگ های امید عامری,    دانلود اهنگ محمد ع

♥حسـ ــین♥ بازدید : 49 یکشنبه 12 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ امید عامری خاطرات لعنتی
,    دانلود اهنگ عامری
,    دانلود همه اهنگ های امید عامری
,    دانلود اهنگ محمد عامری
,    معروف ترین اهنگ امید عامری
,    دانلود تمام اهنگ هایی حسین عامری
,    دانلود اهنگ های حسین عامری سربازی
,    دانلود جدید ترین آهنگ حسین عامری
,    قدیمی امید عامری
,   

 

https://www.darvishmusic.com

متن آهنگ جدید امید عامری خاطرات لعنتی

برو برو هرجا بگو که یار من دیوونه بود عاشق نبودی میدونم بودنه من بهونه بود

میگفتی کافیه میباختم این همه قصه نمیساختم
تو نبودی مثله لالایی ولی من برات قافیه میساختم

میگفتی بسه تمومش کن این قلبو یه گوله حرومش کن
میزدی صاف وسطه این عشق میگفتی بسه تمومش کن

دلت عاشقم نیست کاش میفهمیدم تو قلبت ماله من نیست

من هنوزم واسه تو بی طاقتم نه راحتم نمیذارن اون خاطراته لعنتی
من هنوزم واسه تو دلواپسم باشه قسم خوردم ولی نمونده دیگه طاقتی

من هنوزم واسه تو بی طاقتم نه راحتم نمیذارن اون خاطراته لعنتی
من هنوزم واسه تو دلواپسم باشه قسم خوردم ولی نمونده دیگه طاقتی

شعر آهنگ جدید امید عامری خاطرات لعنتی

دلت عاشقم نیست کاش میفهمیدم تو قلبت ماله من نیست
هنوزم اون دیوونم کاش میگفتی کاش میگفتی که دله تو عاشقم نیست

میگفتی کافیه میباختم این همه قصه نمیساختم
تو نبودی مثله لالایی ولی من برات قافیه میساختم

میگفتی بسه تمومش کن این قلبو یه گوله حرومش کن
میزدی صاف وسطه این عشق میگفتی بسه تمومش کن

من هنوزم واسه تو بی طاقتم نه راحتم نمیذارن اون خاطراته لعنتی
من هنوزم واسه تو دلواپسم باشه قسم خوردم ولی نمونده دیگه طاقتی

برو برو هرجا بگو که یار من دیوونه بود عاشق نبودی میدونم بودنه من بهونه بود

من هنوزم واسه تو بی طاقتم نه راحتم نمیذارن اون خاطراته لعنتی
من هنوزم واسه تو دلواپسم باشه قسم خوردم ولی نمونده دیگه طاقتی

دلت عاشقم نیست کاش میفهمیدم تو قلبت ماله من نیست
هنوزم اون دیوونم کاش میگفتی کاش میگفتی که دله تو عاشقم نیست







برچسب ها دانلود اهنگ امید عامری خاطرات لعنتی دانلود اهنگ عامری دانلود همه اهنگ های امید عامری دانلود اهنگ محمد عامری معروف ترین اهنگ امید عامری دانلود تمام اهنگ هایی حسین عامری دانلود اهنگ های حسین عامری سربازی دانلود جدید ترین آهنگ حسین عامری قدیمی امید عامری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو