loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

تو یادت رفته که ما دنبال آرامش بودیم چقدر آسون تو یادت رفت هرچی دنبالش بودیم تو چجور آدمی هستی که نمیشناسمت هیچوقت تو چجوری قلب این همه دل آدمو میشکست         &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 25 سه شنبه 07 آبان 1398

تو یادت رفته که ما دنبال آرامش بودیم

چقدر آسون تو یادت رفت هرچی دنبالش بودیم

تو چجور آدمی هستی که نمیشناسمت هیچوقت

تو چجوری قلب این همه دل آدمو میشکست

 

                  بیا بچینیم حرفو کنار هم یه راه حل بگو به من که کنارتم

یه توجیحی کن یه بهونه بگو با چشم گریون هر شب به یادتم

                  بیا بچینیم حرفو کنار هم یه راه حل بگو به من که کنارتم

یه توجیحی کن یه بهونه بگو با چشم گریون هر شب به یادتم

 

واسه چی لج میکنی من که همه چیزم توئی

توی دنیا بهترین حسی که فهمیدم تویی

واسه کی صفحه میچینی من که صاف و ساده ام

من که دائم سعی ام اینه که بهت بها بدم

 

                  بیا بچینیم حرفو کنار هم یه راه حل بگو به من که کنارتم

یه توجیحی کن یه بهونه بگو با چشم گریون هر شب به یادتم

                  بیا بچینیم حرفو کنار هم یه راه حل بگو به من که کنارتم

یه توجیحی کن یه بهونه بگو با چشم گریون هر شب به یادتم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو