loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

تو با اون چشای وحشیتو صدای خش دارت دادی منو به باد ستاره ها... نور میفرستادن برای عشق ما اما تو رفتی و کردی اشتباه بخدا منو تو... کنار ساحل لم میدادیم به عشق هم نگاه میکردی چشم توی چشم من و چه فاز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 27 سه شنبه 07 آبان 1398

تو با اون چشای وحشیتو صدای خش دارت دادی منو به باد ستاره ها...

نور میفرستادن برای عشق ما اما تو رفتی و کردی اشتباه بخدا منو تو...

کنار ساحل لم میدادیم به عشق هم نگاه میکردی چشم توی چشم من

و چه فاز میداد اینا...

 

یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات

یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات

 

شب و روزا خسته ام فعالیت اصلا

 فک کنم که از دست برم انقدر که خوردم رو دست من

منو اون چشای آبیتو میخوام من اون همه بی تابی تو میخوام

من دست کشیدن رو موهای نازت و وقتی خوابی میخوام

 

یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات

یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات

 

این گذشته ی لعنتی داره عشقمو میکوبه

یه آلزایمر شدید اگه بگیرم چه خوبه

 

یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات

یه آلزایمر قوی میخواد فراموش کردن کارات

یه آلزایمر قوی که بگیرم اونوقت میتونم بمونم باهات







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو