loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

دلم طاقت بیار این غم بی وفایی رودیگه یادم نیار روزای آشنایی رودلم غصه نخــور بذار بره بذار برهاونم یه بی وفا بود که فقط مسافرهسهم منو تو شده از او فقط یه خاطرهآهنگ بی وفا از ایمان استاربی وفاعیبی ندار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 31 جمعه 03 آبان 1398

دلم طاقت بیار این غم بی وفایی رو

دیگه یادم نیار روزای آشنایی رو

دلم غصه نخــور بذار بره بذار بره

اونم یه بی وفا بود که فقط مسافره

سهم منو تو شده از او فقط یه خاطره

آهنگ بی وفا از ایمان استار

بی وفا



عیبی نداره برو من خدایی دارم

دیگه تمومه کارم بذار برو گریه نکن کنارم

بی وفا

عیبی نداره برو بذار بسوزم به پات

بذار بمیرم برات حلالم کن اگه بدی کردم باهات

آهنگ بی وفا از ایمان استار

تو رفتی امـا یادت بمونه

هنوز همونم یه عاشق دیوونه

تو رفتی اما من هنوز همونم

هنوز بیاد عشق تو میخونم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو