loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

زندگی واسه تو بهتر شد من خوب بودم همه چی بدتر شد از دست تو وای از دست تو … رفتی کیف میکنی تنهایی بعد تو دیگه چه دنیایی گفتم نرو … گفتم نرو … دلخورم ، خودمو میخورم تو چرا نمیری ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 32 جمعه 03 آبان 1398

زندگی واسه تو بهتر شد
من خوب بودم همه چی بدتر شد از دست تو
وای از دست تو …

رفتی کیف میکنی تنهایی
بعد تو دیگه چه دنیایی
گفتم نروگفتم نرو

دلخورم ، خودمو میخورم
تو چرا نمیری از سرم
احساست میچرخه دور و برم

حس تو طپش قلبمه
غم خوبه ولی نه اینهمه
اینقدری که هستی خیلی کمه

سرکارم … بیقرارم …

https://tilarmusic.ir/lyrics/?music=3363

انقدر سردی چهل درجه س تنِ تبدارم
دنیام شده عشقت
فکر کردی میتونی بری ؟
من مگه میذارم ؟!!!

بگو حست چیه با من
کی کم میذاره توی رابطمون ؟
تو یا من ؟!
بسه ! نگو میرم !
ساده س مگه رفتن و از همه چی دل کندن ؟!

دستات چرا از دست من دوره
دیدی چقد اینجوری ناجوره ؟
تنهام چون عشقم مغروره …

سرکارم … بیقرارم …
انقدر سردی چهل درجه س تنِ تبدارم
دنیام شده عشقت
فکر کردی میتونی بری ؟
من مگه میذارم ؟!!!

بگو حست چیه با من
کی کم میذاره توی رابطمون ؟
تو یا من ؟!
بسه ! نگو میرم !
ساده س مگه رفتن و از همه چی دل کندن ؟!







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو