loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    متن آهنگ مجید خراطها خداحافظ گل نازم,    دانلود آهنگ مجید خراطها به نام گل خشک,    اهنگ خداحافظ گل نازم,    مجید خراطها گل من رو چرا چی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 77 جمعه 03 آبان 1398


,    متن آهنگ مجید خراطها خداحافظ گل نازم
,    دانلود آهنگ مجید خراطها به نام گل خشک
,    اهنگ خداحافظ گل نازم
,    مجید خراطها گل من رو چرا چیدی
,    مجید خراطها خداحافظ عشق من
,    خداحافظ گل نازم تموم حس آوازم
,    آهنگ خداحافظ گل نازم تموم حس آوازم
,    دانلود آهنگ مجید خراطها خدانگهدار 2
,    مجید خراطها قدیمی

,   

خداحافظ گل نازم کاشکی مهربون نبودی
میدونم سخته جدایی آخه عادت کرده بودی

بعد من خودم میدونم سقف زندگیت خرابه
اگه غیر اینه عشقم چرا چشمات خیس آبه …؟!

چرا چشمات خیس آبه ؟ سرتو بذار رو شونم
عاشقونه بغلم کن یا ازم بخواه بمونم

چرا شونه هات می لرزه ؟ مگه سردته گل من ؟
اگه میگی خوب خوبی چرا خیسه شونه ی من ؟

تو اصلا بگو ببینم چرا ساکتی نِمیری ؟
مگه تو نخواستی از من قول موندنو بگیری ؟

توی لحظه های رفتن سرتو بذار رو شونم
میخوام دل بکنم از تو یه کاری بکن نتونم

یه کاری بکن که دیگه حرف رفتن هم نیارم
بذار اشکاتم بباره که حسابی کم بیارم

هی توی چشام نگاه کن که منم اشکی بریزم
هی ازم بخواه بمونم حس خوبیه عزیزم

https://tilarmusic.ir/lyrics/?music=11704







برچسب ها متن آهنگ مجید خراطها خداحافظ گل نازم دانلود آهنگ مجید خراطها به نام گل خشک اهنگ خداحافظ گل نازم مجید خراطها گل من رو چرا چیدی مجید خراطها خداحافظ عشق من خداحافظ گل نازم تموم حس آوازم آهنگ خداحافظ گل نازم تموم حس آوازم دانلود آهنگ مجید خراطها خدانگهدار 2 مجید خراطها قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو