loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    ,    متن اهنگ من بشکنم برنجم فدای تار موهات,    اهنگ مجید خراطها من بشکنم,    دانلود آهنگ من بشکنم برنجم فدای تار موهات,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 136 یکشنبه 14 مهر 1398


,   
,    متن اهنگ من بشکنم برنجم فدای تار موهات
,    اهنگ مجید خراطها من بشکنم
,    دانلود آهنگ من بشکنم برنجم فدای تار موهات
,    دانلود اهنگ مواظب خودت باش
,    اهنگ مواظب خودت باش با قلب من چه کردی
,    دانلود آهنگ بغض مجید خراطها
,    دانلود آهنگ اگه سراغمو گرفت این نامه رو بهش بدین
,    دانلود اهنگ مجید خراطها فردا قراره
,    دانلود اهنگ مجید خراطها طناب بنداز دور گردنم

https://www.bibakmusic.com/8775/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF-%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D8%B7%D9%87%D8%A7-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B8%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B4.html

متن آهنگ مواظب خودت باش از مجید خراطها

اون طور منو نگاه نكن دست توی دست من بذار
برو یه وقت مریض میشی بغضت رو هی نگه ندار
فدات بشم فدات بشم فدات بشم بذار برو
محاله باورش كه من دیگه نمی بینم تو رو

صدات می لرزه عشق من اسمم رو هی صدا نكن
طناب و دور گردنم بنداز دیگه نگام نكن
بمیرم واسه بغض تو فكر منو نكن برو

دل و اسیر من نكن اگه دوستم داری برو
تو رو خدا گریه نكن تصمیم آخرو بگیر
چهارپایه رو بكش برو چهارپایه دستاشو بگیر

با دست عاشقت بذار طنابو دور گردنم

Ba daste asheghet bezar tanabo dore gardanam

می خوام فقط ادا كنم حقی كه مونده گردنم

Mikham faghat ada konam haghi ke monde gardanam

ترانه آهنگ مواظب خودت باش از مجید خراطها

من بشكنم برنجم فدای تار موهات
مهم تویی نرنجی برس به آرزوهات
مواظب خودت باش با قلب من چه كردی
دلواپسم نباشم به اشك كی بخندی
اگر سراغمو گرفت بگین نشونه ای نذاشت
بگین از اینجا رفته و چاره ی دیگه ای نداشت
اگر سراغمو گرفت این نامه رو بهش بدین
بگین كه جا گذاشته بود پرسید كجا هیچی نگین
اگه بازم پرسید ازم اگه نكردش اشکاشو پاک
چاره ای نیست بهش بگین فلانی رفته زیر خاك

با دست عاشقت بذار طنابو دور گردنم

Ba daste asheghet bezar tanabo dore gardanam

می خوام فقط ادا كنم حقی كه مونده گردنم

Mikham faghat ada konam haghi ke monde gardanam







برچسب ها متن اهنگ من بشکنم برنجم فدای تار موهات اهنگ مجید خراطها من بشکنم دانلود آهنگ من بشکنم برنجم فدای تار موهات دانلود اهنگ مواظب خودت باش اهنگ مواظب خودت باش با قلب من چه کردی دانلود آهنگ بغض مجید خراطها دانلود آهنگ اگه سراغمو گرفت این نامه رو بهش بدین دانلود اهنگ مجید خراطها فردا قراره دانلود اهنگ مجید خراطها طناب بنداز دور گردنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو