loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    دانلود آهنگ محلی عاشقان کی خانه دارن,    دانلود آهنگ محلی عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای,    دانلود اهنگ محلی مسلمانان دلم غم دارد امشب, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 232 دوشنبه 01 مهر 1398



,    دانلود آهنگ محلی عاشقان کی خانه دارن
,    دانلود آهنگ محلی عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای
,    دانلود اهنگ محلی مسلمانان دلم غم دارد امشب
,    دانلود آهنگ مازندرانی مسلمانون دلم غم دارد امشب
,    اهنگ مسلمانان دلم غم دارد امشب فیلم پایتخت
,    شعر عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای
,    ای صنم جان عاشقم دیوانه ام
,    مسلمانان دلم غم دارد امشب مثال لاله شبنم دارد امشب
,    آهنگ افغانی مسلمانان دلم غم دارد امشب

,   

 

 

http://nakaman1.ir/66071/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%84%D9%85-%D8%BA%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D8%B4%D8%A8.html

آخ صنم جار بالای تالار نشسته ای نار خوری

نار ایی کوچیک بچه ای و غــــــــم یار خوری
ای صنم جان کوچک بچه ای و عقل بزرگان داری

آیی نخورده شراب دو چشـــم مستان داری
ای صنم جاار عاشقم دیوانه ام از خود ندارم

خانه ای آییییی گه بکوه و دشت ناله ام گه بهر ویرانه ای
ای گفته این دل بسازم خانه ای آخ گفته این دل بسازم

خانه ای  عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای اییییی صنم جان
ای صنم جار جانانه ام از کدام دیار آمـــــــــده ای ایی

یا تشنه بودی یا بشکار آمده ای ای صنـــــــــم جــــان هایی
اییی نی تشنه ام و نی بشکار آمده ام هییی نی تشنه ام

و نی بشکار آمده ام آییییی غمگین شده ام و دیدن یار آمده ام
مسلمانان دلم غم دارند امشب مسلمانان دلم غم دارند امشب
مثال لاله شبنم دارند امشبــــــــــــــــــــــــ

نمیدانم بگریم یا بخندم نمیدانم بگریم یا بخندم

که یارم میل رفتن دارند امشب ……

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ محلی عاشقان کی خانه دارن دانلود آهنگ محلی عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای دانلود اهنگ محلی مسلمانان دلم غم دارد امشب دانلود آهنگ مازندرانی مسلمانون دلم غم دارد امشب اهنگ مسلمانان دلم غم دارد امشب فیلم پایتخت شعر عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای ای صنم جان عاشقم دیوانه ام مسلمانان دلم غم دارد امشب مثال لاله شبنم دارد امشب آهنگ افغانی مسلمانان دلم غم دارد امشب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو