loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    دانلود آهنگ مهراب یکی بود یکی نبود,    دانلود آهنگ مهراب یکی بود یکی نبود تک بودم هیشکی نبود,    یکی بود یکی نبود مهراب خسته صدا,    می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 457 چهارشنبه 19 دی 1397



,    دانلود آهنگ مهراب یکی بود یکی نبود
,    دانلود آهنگ مهراب یکی بود یکی نبود تک بودم هیشکی نبود
,    یکی بود یکی نبود مهراب خسته صدا
,    میلاد راستاد یکی بود یکی نبود
,    دانلود آهنگ مهراب یکی بود ولی یکی من نبود
,    اهنگ مهراب دوباره قصه عشق یکی بود یکی نبود
,    دانلود اهنگ مهراب یکی بود یکی نبود یکی منم یکی اونه
,    دانلود اهنگ کابوس مهراب
,    دانلود اهنگ کابوس مهراب خسته صدا

,   

 

 

متن آهنگ مهراب زمانی یکی بود یکی نبود

 

نه میشه عاشقت کنم نه دیگه میفهمم تو رو

نه توی این رفاقتا میشه بگی بمون نرو

همین که وابسته شدم یه اشتباه ساده بود

رفیق این روزای من به دیگری دل داده بود

میخوام برم که باورت بشه که میشه بی تو بود

آخر خط عشقمون یکی بود یکی نبود

میخوام برم که باورت بشه که میشه بی تو بود

آخر خط عشقمون یکی بود یکی نبود

♫♫♫

زخم زبونم که زدی آتیش زندگیم نشد

تموم این خیانتو بزن به پای من برم

منم که آلوده شدم با غربت هم خونه شدم

با تنهایی زاده شدم با مرگ همسایه شدم

میخوام برم که باورت بشه که میشه بی تو بود

آخر خط عشقمون یکی بود یکی نبود

میخوام برم که باورت بشه که میشه بی تو بود

آخر خط عشقمون یکی بود یکی نبود

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://nicmusic.net/1396/09/yeki-boud-yeki-naboud/







برچسب ها دانلود آهنگ مهراب یکی بود یکی نبود دانلود آهنگ مهراب یکی بود یکی نبود تک بودم هیشکی نبود یکی بود یکی نبود مهراب خسته صدا میلاد راستاد یکی بود یکی نبود دانلود آهنگ مهراب یکی بود ولی یکی من نبود اهنگ مهراب دوباره قصه عشق یکی بود یکی نبود دانلود اهنگ مهراب یکی بود یکی نبود یکی منم یکی اونه دانلود اهنگ کابوس مهراب دانلود اهنگ کابوس مهراب خسته صدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو