loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    دانلود آهنگ چرا اینقدر بی احساسی,    دانلود آهنگ بهونه از علی عبدالمالکی,    دانلودآهنگ چرامن,    دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی 96,&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 26 چهارشنبه 26 تیر 1398




,    دانلود آهنگ چرا اینقدر بی احساسی
,    دانلود آهنگ بهونه از علی عبدالمالکی
,    دانلودآهنگ چرامن
,    دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی 96
,    دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی مادر
,    دانلود اهنگ شاد عبدالمالکی
,    دانلود آهنگ غمگین علی عبدالمالکی
,    دانلود اهنگ علی عبدالمالکی زیر بارون
,    دانلود آهنگ ترکی علی عبدالمالکی

 

منو نمیشناسی بس که بی احساسی

تو رفتی من مردم همین و می خواستی

دیگه کم آوردم تنها و افسردم

تو اشتباه کردی من چوبش و خوردم

بی احساس همه دار و ندارم و پای تو دادم

بی احساس همه خاطره هامون مونده یادم

بی احساس حالا تنها شدیم من و این دل سادم

بی احساس

بی احساس همه دار و ندارم و پای تو دادم

بی احساس همه خاطره هامون مونده یادم

بی احساس حالا تنها شدیم من و این دل سادم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بی احساس

♫♫♫♫♫♫

حرفات یادت رفت سرد شد رفتارت

بگو که بعد من کی شد هوادارت

داغون داغونم بی تو نمی تونم

ابری شده چشمام بارون بارونم

بی احساس همه دار و ندارم و پای تو دادم

بی احساس همه خاطره هامون مونده یادم

بی احساس حالا تنها شدیم من و این دل سادم

بی احساس

بی احساس همه دار و ندارم و پای تو دادم

بی احساس همه خاطره هامون مونده یادم

بی احساس حالا تنها شدیم من و این دل سادم

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بی احساس

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی بنام بی احساس

 

 

 

http://pop-music.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ چرا اینقدر بی احساسی دانلود آهنگ بهونه از علی عبدالمالکی دانلودآهنگ چرامن دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی 96 دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی مادر دانلود اهنگ شاد عبدالمالکی دانلود آهنگ غمگین علی عبدالمالکی دانلود اهنگ علی عبدالمالکی زیر بارون دانلود آهنگ ترکی علی عبدالمالکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو