loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

گرید به حالم کوه و در و دشت از این جدایی می نالد از غم این دل دمادم فردا کجایی سفر بخیر سفر بخیر مسافر من گریه نکن گریه نکن به خاطر من باران می بارد امشب دلم غم دارد امشب آرام جان خسته ره می سپارد امش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 25 دوشنبه 03 تیر 1398

گرید به حالم کوه و در و دشت از این جدایی
می نالد از غم این دل دمادم فردا کجایی
سفر بخیر سفر بخیر مسافر من
گریه نکن گریه نکن به خاطر من
باران می بارد امشب دلم غم دارد امشب آرام جان خسته ره می سپارد امشب
در نگاهت مانده چشمم شاید از فکر سفر برگردی امشب
از تو دارم یادگاری سردی این بوسه را پیوسته بر لب
قطره قطره اشک چشمم میچکد با نم نم باران به دامن
بسته ای بار سفر را با تو ای عاشقترین بد کرده ام من
رنگ چشمت رنگ دریا سینه من دشت غم ها
یادم آید زیر باران با تو بودم با تو تنها زیر باران با تو بودم با تو تنها


باران می بارد امشب تو را کم دارم امشب آرام جان خسته ره می سپارد امشب
این کلام آخرینم برده میل زندگی را از سر من
گفته ای شاید بیایی از سفر اما نمیشه باور من
رفتنت را کرده باور التماسم را ببین در این نگاهم
زیر باران گریه کردم بلکه باران شوید از جانم گناهم
گرید به حالم کوه و در و دشت از این جدایی
می نالد از غم این دل دمادم فردا کجایی
سفر بخیر سفر بخیر مسافر من
گریه نکن گریه نکن به خاطر من
باران می بارد امشب دلم غم دارد امشب آرام جان خسته ره می سپارد امشب
در نگاهت مانده چشمم شاید از فکر سفر برگردی امشب
از تو دارم یادگاری سردی این بوسه را پیوسته بر لب
قطره قطره اشک چشمم میچکد با نم نم باران به دامن
بسته ای بار سفر را با تو ای عاشقترین بد کرده ام من

دانلود آهنگ جدید امید به نام باران با لینک مستقیم

یادم آید زیر باران با تو بودم با تو تنها زیر باران با تو بودم با تو تنها
باران می بارد امشب تو را کم دارم امشب آرام جان خسته ره می سپارد امشب
این کلام آخرینم برده میل زندگی را از سر من
گفته ای شاید بیایی از سفر اما نمیشه باور من
رفتنت را کرده باور التماسم را ببین در این نگاهم
زیر باران گریه کردم بلکه باران شوید از جانم گناهم
گرید به حالم کوه و در و دشت از این جدایی
می نالد از غم این دل دمادم فردا کجایی
سفر بخیر سفر بخیر مسافر من
گریه نکن گریه نکن به خاطر من

 

http://www.1musicmand.com







برچسب ها دانلود ورژن جدید گرید به حالم کوه و در و دشت از این جدایی دانلود آهنگ گرید به حالم کوه و در و دشت از این جدایی بی کلام دانلود آهنگ جدید گرید به حالم کوه و در و دشت از این جدایی دانلود آهنگ دانلود ریمیکس گرید به حالم کوه و در و دشت از این جدایی دانلود موزیک دانلود بهترین اهنگ دانلود آهنگهای ایرانی دانلود موزیک گرید به حالم کوه و در و دشت از این جدایی متن آهنگ گرید به حالم کوه و در و دشت از این جدایی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ های نایاب دانلود آهنگ گرید به حالم کوه و در و دشت از این جدایی دانلود آهنگ کمیاب Download New Music دانلود آهنگ شاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو