loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

گریه کردم نگو که مردم جای من باشو ببین پر دردم میشه بی تو میشه با تو سخته چه سخته دنیای بی تو میشه بی تو میشه با تو سخته که سخته دنیای بی تو دردای منو خستگی هام دیوونگی هام غروب دنیام دردام رویام

♥حسـ ــین♥ بازدید : 132 یکشنبه 19 خرداد 1398

گریه کردم نگو که مردم جای من باشو ببین پر دردم

میشه بی تو میشه با تو سخته چه سخته دنیای بی تو

میشه بی تو میشه با تو سخته که سخته دنیای بی تو

دردای منو خستگی هام دیوونگی هام غروب دنیام

دردام رویام خستگی هام دیوونگی هام غروب دنیام تمومه دنیام

 

آهنگ گریه کردم نگو که مردم از ابوالفضل حیدری

من اگه بی تو خوشم دیوونه شدم میبینی پرسه زنم بیچاره شدم

من از تو دارم ظالم بی دل کافر بی دین از تو دارم تموم بغضامو

دردای منو خستگی هام دیوونگی هام غروب دنیام

دردام رویام خستگی هام دیوونگی هام غروب دنیام تمومه دنیام

من اگه بی تو خوشم دیوونه شدم میبینی پرسه زنم بیچاره شدم

من از تو دارم ظالم بی دل کافر بی دین از تو دارم تموم بغضامو

دردای منو خستگی هام دیوونگی هام غروب دنیــــــــــــــــــــام

دردام رویام خستگی هام دیوونگی هام غروب دنیام تمومه دنیام

http://nakaman1.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود ریمیکس گریه کردم نگو که مردم جای من باشو ببین پر دردم کد آهنگ پیشواز همراه اول گریه کردم نگو که مردم جای من باشو ببین پر دردم دانلود آهنگ بیکلام گریه کردم نگو که مردم جای من باشو ببین پر دردم دانلود آهنگ جدید گریه کردم نگو که مردم جای من باشو ببین پر دردم کد آهنگ پیشواز ایرانسل گریه کردم نگو که مردم جای من باشو ببین پر دردم متن آهنگ گریه کردم نگو که مردم جای من باشو ببین پر دردم دانلود آهنگ گریه کردم نگو که مردم جای من باشو ببین پر دردم با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو