loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

  دانلود آهنگ قدم رو برگای پاییز دربه در پیت میگردم تو خوشی کنار اون😔😔 ولی من یه کوه دردم💔💔 بغض گلوم ترکیدو اشکایی که جاری شدن😭😭💔 نفهمیدی عاشقتم اسیر اون چشات شدم بغض صدامو بی کسی😔😔 ما که

♥حسـ ــین♥ بازدید : 28 پنجشنبه 16 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ قدم رو برگای پاییز دربه در پیت میگردم

تو خوشی کنار اون😔😔

ولی من یه کوه دردم💔💔

بغض گلوم ترکیدو اشکایی که جاری شدن😭😭💔

نفهمیدی عاشقتم اسیر اون چشات شدم

بغض صدامو بی کسی😔😔

ما که بهم نمیرسیم

 

 💔💔🥀

برگرد بیا ای عشق من منو چشام دلواپسیم😔💔💔

چشایی که پر از غم  دلی که تو ماتم

نرو منو تنهام نذار🙏💔

بی تو زندگی زندونه خیابونای سوت و کور🥀🥀🥀

خاطره های رفتمون من بی اون نمیتونم

چرا راحت گذشته اون😔😔

🖤🖤🥀

Download







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل قدم رو برگای پاییز دربه در پیت میگردم دانلود آهنگ جدید قدم رو برگای پاییز دربه در پیت میگردم دانلود آهنگ قدم رو برگای پاییز دربه در پیت میگردم با کیفیت 320 قدم رو برگای پاییز دربه در پیت میگردم Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام قدم رو برگای پاییز دربه در پیت میگردم کد آهنگ پیشواز همراه اول قدم رو برگای پاییز دربه در پیت میگردم متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ قدم رو برگای پاییز دربه در پیت میگردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو