loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

سرگرمی تو ..سرگرمی تو ..سرگرمی تو سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم یادت نمیاد اون همه قول و قرارایی که با تو بستم با این همه ظلم .. تو ببین باز چجوری پای این همه قول و قرار من نشستم نشکن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 31 دوشنبه 30 اردیبهشت 1398

سرگرمی تو ..سرگرمی تو ..سرگرمی تو

سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم

یادت نمیاد اون همه قول و قرارایی که با تو بستم

با این همه ظلم ..

تو ببین باز چجوری پای این همه قول و قرار من نشستم

نشکن دلمو به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز

نگو بی خبری نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز

نگو بی خبری نگو نمیدونی وقتی که نیستی

 

گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

آهنگ دیوونه نکن از رامین فروغی

دیوونه نکن دلمو آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز

نگو بی خبری نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز

نگو بی خبری نگو نمیدونی وقتی که نیستی

گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

نشکن دلمو به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یه روز

نگو بی خبری نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز

نگو بی خبری نگو نمیدونی وقتی که نیستی

گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

 

دانلود آهنگ دیوونه نکن







برچسب ها Download Music متن آهنگ سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم دانلود آهنگ سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم با کیفیت 320 متن آهنگ سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم کد آهنگ پیشواز همراه اول سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم دانلود آهنگ جدید سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم کد آهنگ پیشواز ایرانسل سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو