loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    دانلود اهنگ حبیب لیلا,    دانلود اهنگ شهلا حبیب 320,    دانلود آهنگ شهلا از حبیب با کیفیت 320,    دانلود آهنگ شهلای من کجایی حبیب با کی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 152 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ حبیب لیلا
,    دانلود اهنگ شهلا حبیب 320
,    دانلود آهنگ شهلا از حبیب با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ شهلای من کجایی حبیب با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ حبیب شهلای من کجای
,    متن شهلای من کجایی
,    کلیپ حبیب شهلای من کجایی
,    اهنگ قدیمی شهلا
,    خواننده حبیب شهلای من کجایی

,   

 

سر داده در سکوتی،آوای بی نوایی
پیچد در آسمانها ناله های جدایی
گوید به من دل من، تا کی در انتظاری
دیگر نمی آید باز، فریاد ز بی وفایی
نمانده غم گساری، نمانده آشنایی
ماندم دراین تنهایی، ماندم در انتظارت
شهلا چه بی وفایی
شهلای من کجایی، شهلا چه بی وفایی ...

https://www.tarafdari.com







برچسب ها دانلود اهنگ حبیب لیلا دانلود اهنگ شهلا حبیب 320 دانلود آهنگ شهلا از حبیب با کیفیت 320 دانلود آهنگ شهلای من کجایی حبیب با کیفیت 320 دانلود آهنگ حبیب شهلای من کجای متن شهلای من کجایی کلیپ حبیب شهلای من کجایی اهنگ قدیمی شهلا خواننده حبیب شهلای من کجایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو