loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    ,    دانلود آهنگ ایوان بند قلب دیوار,    دانلود اهنگ قلب دیوار از ایوان باند,    کلیپ قلب دیوار ایوان بند,    ایوان باند

♥حسـ ــین♥ بازدید : 106 جمعه 14 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ ایوان بند قلب دیوار
,    دانلود اهنگ قلب دیوار از ایوان باند
,    کلیپ قلب دیوار ایوان بند
,    ایوان باند قلب دیوار
,    متن قلب دیوار ایوان بند
,    دانلود اهنگ های ایوان بند
,    آهنگ قلب دیوار ایوان بند
,    شبیه تو ایوان بند
,    دانلود اهنگ جدید ایوان بند

 

 

جای خالیت داره هر روز پیش چشم من بزرگتر میشه انگار
میزنم به هر دری باز به تو میرسم به ناچار اگه عکسه تو نباشه که میریزه قلب دیوار
♪♪♫♫♪♪♯ هیشکی مثل تو نمیشه منو دست هیشکی نسپار ♪♪♫♫♪♪♯
من یه برگم که تو باد تو به مقصد نرسیدم من یه قلبم که شکستم اما از تو نبریدم
تو مث ستاره ای که رفتی و دنباله داری من از این که با تو باشم خیلی وقته نا امیدم
اما به دوست داشتنت که تا ابد ادامه میدم تو مث ستاره ای که رفتی و دنباله داری ♪♪♫♫♪♪♯
رفتی و دنباله داری

 

شب و هر شب غم تو یار منه کار منه کار منه دم تو گرم که غمت هنوز کنارمه طرفدار منه ♪♪♫♫♪♪♯
تورو دزدیده ازم آخ که چقدر دنیا بدهکار منه
من یه برگم که تو باد تو به مقصد نرسیدم من یه قلبم که شکستم اما از تو نبریدم
♪♪♫♫♪♪♯ تو مث ستاره ای که رفتی و دنباله داری من از این که با تو باشم خیلی وقته نا امیدم ♪♪♫♫♪♪♯
اما به دوست داشتنت که تا ابد ادامه میدم تو مث ستاره ای که رفتی و دنباله داری

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ ایوان بند قلب دیوار دانلود اهنگ قلب دیوار از ایوان باند کلیپ قلب دیوار ایوان بند ایوان باند قلب دیوار متن قلب دیوار ایوان بند دانلود اهنگ های ایوان بند آهنگ قلب دیوار ایوان بند شبیه تو ایوان بند دانلود اهنگ جدید ایوان بند Evan Band – Ghalbe Divar
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو