loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید عشق من کجاست از مهران فهیمی,عشق من کجاست از مهران فهیمی,Download Music,دانلود آهنگ عشق من کجاست از مهران فهیمی با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق من کجاست از مهران

♥حسـ ــین♥ بازدید : 64 سه شنبه 21 اسفند 1397

دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید عشق من کجاست از مهران فهیمی,عشق من کجاست از مهران فهیمی,Download Music,دانلود آهنگ عشق من کجاست از مهران فهیمی با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق من کجاست از مهران فهیمی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق من کجاست از مهران فهیمی ,دانلود آهنگ بیکلام عشق من کجاست از مهران فهیمی,متن آهنگ عشق من کجاست از مهران فهیمی ,

عشق من کجاست

دوباره غم داره قلب عاشقم 

دوباره عشق من کجاست 

دوباره چشمای من هوای

گریه داره عشق من کجاست 

نگاه من خسته از شبای

انتظاره ماه من کجاست

 

بیقرارشم خدای من انگار عشقو

عاشقی دروغه بی قرارشم 

شبای من خالی از ترانه

بی فروغه بی قرارشم 

شبا چقدر کافه های بی

کسی شلوغه چشم به راهشم 

جدا شدن اشک آسمونو در میاره 

جدا شدن حتی کوهو از پا ار میاره

نمی شه یادش یه لحظه راحتم بزاره 

همیشه دل دادن آخر خوشی نداره 

عشق من کجاست ماه من کجاست

 

کاش یه بار دیگه عزیز

من عاشقونه رو بروم بشینه

باز با هم دیگه نه

ازش کسی بجز منو نبینه

کاش یه بار دیگه باز با همدیگه 

قلب من میگه یه روزی باز اونی که

جات گذاشته بر میگرده غم نخور دیگه 

میاد و می بینه رفتنش باهات چه

کرده قلب من میگه غم نخور دیگه

عشق من کجاست

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید عشق من کجاست از مهران فهیمی عشق من کجاست از مهران فهیمی Download Music دانلود آهنگ عشق من کجاست از مهران فهیمی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول عشق من کجاست از مهران فهیمی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل عشق من کجاست از مهران فهیمی دانلود آهنگ بیکلام عشق من کجاست از مهران فهیمی متن آهنگ عشق من کجاست از مهران فهیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو