loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

X دانلود آهنگ تو رو بو میکشم هی عطرتو دوست دارمش X آهنگ با هم میخوابیم با هم بیداریم X آهنگ آرامشو عشقو با همدیگه داریم X دانلود آهنگ آرامشو عشقو با همدیگه داریم X دانلود آهنگ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 149 سه شنبه 14 اسفند 1397
X دانلود آهنگ تو رو بو میکشم هی عطرتو دوست دارمش X آهنگ با هم میخوابیم با هم بیداریم X آهنگ آرامشو عشقو با همدیگه داریم X دانلود آهنگ آرامشو عشقو با همدیگه داریم X دانلود آهنگ وقتی آروم پا میشی تو چشام خیره میشی X آهنگ وقتی آروم پا میشی تو چشام خیره میشی X سنس دی ال دانلود آهنگ بغلت میکنم هی نازتو میکشم هی تویه خوابیو منم میبوسم هی X دانلود آهنگ بغلت میکنم هی نازتو میکشم هی تویه خوابیو منم میبوسم هی X اهنگ ارمین نصرتی جدید X دانلود فول البوم ارمین نصرتی X دانلود فول آلبوم آرمین نصرتی به صورت یکجا X دانلود فول آلبوم آرمین نصرتی در یک فایل زیپ X دانلود تمام آهنگهای ارمین نصرتی X دانلود آهنگ ارمین نصرتی بغلت میکنم X بغلت میکنم از ارمین نصرتی X آهنگ ارمین نصرتی بغلت میکنم X دانلود آهنگ بغلت میکنم از ارمین نصرتی X آهنگ بغلت میکنم هی نازتو میکشم هی X آهنگ بغلت میکنم هی نازتو میکشم

دانلود آهنگ بغلت میکنم هی نازتو میکشم

 

 

 

بغلت میکنم هی نازتو میکشم هی تویه خوابیو منم میبوسم هی

وقتی آروم پا میشی تو چشام خیره میشی میگی دوست دارم هی واسه تو میمیرم هی

 

با هم میخوابیم با هم بیداریم آرامشو عشقو با همدیگه داریم

با هم میخوابیم با هم بیداریم آرامشو عشق با همدیگه داریم

تو رو بو میکشم هی عطرتو دوست دارمش آغوشه گرمتو من به دنیا نمیدمش

وقتی پیشم نباشی عکستو میبینم هی اونا رو میبوسم هی صد دفعه میبینم هی

 

با هم میخوابیم با هم بیداریم آرامشو عشقو با همدیگه داریم

با هم میخوابیم با هم بیداریم آرامشو عشق با همدیگه داریم

 

 

 

لحظه ی قرارمون دله بیقرارمون تماسای زود و زود که کجایی مهربون

وقتی از پیشم میری به تو فکر میکنم هی همه لحظه های من فکر با تو بودنه

 

با هم میخوابیم با هم بیداریم آرامشو عشقو با همدیگه داریم

با هم میخوابیم با هم بیداریم آرامشو عشق با همدیگه داریم

 

عشقتو دوست دارمش قول میدم پیشه همه که کسی رو غیر تو بغلم نگیرمش

عشقتو دوست دارمش قول میدم پیشه همه که کسی رو غیر تو بغلم نگیرمش

 

با هم میخوابیم با هم بیداریم آرامشو عشقو با همدیگه داریم

با هم میخوابیم با هم بیداریم آرامشو عشق با همدیگه داریم

 

 

 

دانلود

 

منبع: p011music.rozblog.com







برچسب ها دانلود آهنگ تو رو بو میکشم هی عطرتو دوست دارمش آهنگ با هم میخوابیم با هم بیداریم آهنگ آرامشو عشقو با همدیگه داریم دانلود آهنگ آرامشو عشقو با همدیگه داریم دانلود آهنگ وقتی آروم پا میشی تو چشام خیره میشی آهنگ وقتی آروم پا میشی تو چشام خیره میشی سنس دی ال دانلود آهنگ بغلت میکنم هی نازتو میکشم هی تویه خوابیو منم میبوسم هی دانلود آهنگ بغلت میکنم هی نازتو میکشم هی تویه خوابیو منم میبوسم هی اهنگ ارمین نصرتی جدید دانلود فول البوم ارمین نصرتی دانلود فول آلبوم آرمین نصرتی به صورت یکجا دانلود فول آلبوم آرمین نصرتی در یک فایل زیپ دانلود تمام آهنگهای ارمین نصرتی دانلود آهنگ ارمین نصرتی بغلت میکنم بغلت میکنم از ارمین نصرتی آهنگ ارمین نصرتی بغلت میکنم دانلود آهنگ بغلت میکنم از ارمین نصرتی آهنگ بغلت میکنم هی نازتو میکشم هی آهنگ بغلت میکنم هی نازتو میکشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو