loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

X انگار نه انگار یکی داره برات میخونه X انگار نه انگار یکی شده برات دیوونه X تو کشوندی چشامو به بارون تو رسوندی لبامو به هزیون X دانلود آهنگ جدید رادیو جوان X دانلود اهنگ جدید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 152 شنبه 11 اسفند 1397
X انگار نه انگار یکی داره برات میخونه X انگار نه انگار یکی شده برات دیوونه X تو کشوندی چشامو به بارون تو رسوندی لبامو به هزیون X دانلود آهنگ جدید رادیو جوان X دانلود اهنگ جدید 97 X دیوونه تو نداشتی هوای دلم رو نشنیدی صدای دلم رو X سروش ملک پور X شده خونه برام مثل زندون موندی تنها ای دله داغون X فول البوم سروش ملک پور X کانال اهنگ سروش ملک پور X ندیدی گریه های دلم رو ای که بستی پای دلم رو X نرو بمون از خونه نرو نرو نگیر بهونه نرو نرو تو دلت میدونه واسه چی شده عاشق تو X نرو قلبمو آتیش نزن نرو حستو بگو به من نرو دستمو رها نکن نفساتو از من جدا نکن X آهنگ انگار نه انگار یکی داره برات میمیره از سروش ملک پور X دانلود اهنگ انگار نه انگار یکی داره برات میمیره

دانلود اهنگ انگار نه انگار یکی داره برات میمیره انگار نه انگار دل یکی برات میگیره

دانلود اهنگ انگار نه انگار یکی داره برات میمیره انگار نه انگار دل یکی برات میگیره

 

 

 

انگار نه انگار یکی داره برات میمیره انگار نه انگار دل یکی برات میگیره
انگار نه انگار یکی شده برات دیوونه انگار نه انگار یکی داره برات میخونه
دیوونه تو نداشتی هوای دلم رو نشنیدی صدای دلم رو ندیدی گریه های دلم رو ای که بستی پای دلم رو
تو کشوندی چشامو به بارون تو رسوندی لبامو به هزیون شده خونه برام مثل زندون موندی تنها ای دله داغون
انگار نه انگار یکی داره برات میمیره انگار نه انگار دل یکی برات میگیره
انگار نه انگار یکی شده برات دیوونه انگار نه انگار یکی داره برات میخونه
دیوونه تو نداشتی هوای دلم رو نشنیدی صدای دلم رو ندیدی گریه های دلم رو ای که بستی پای دلم رو
تو کشوندی چشامو به بارون تو رسوندی لبامو به هزیون شده خونه برام مثله زندون موندی تنها ای دله داغون
نرو قلبمو آتیش نزن نرو حستو بگو به من نرو دستمو رها نکن نفساتو از من جدا نکن
نرو بمون از خونه نرو نرو نگیر بهونه نرو نرو تو دلت میدونه واسه چی شده عاشق تو
تو نداشتی هوای دلم رو نشنیدی صدای دلم رو ندیدی گریه های دلم رو ای که بستی پای دلم رو
تو کشوندی چشامو به بارون تو رسوندی لبامو به هزیون شده خونه برام مث زندون موندی تنها ای دل داغون

 

 

دانلود

 

p011music.rozblog.com







برچسب ها انگار نه انگار یکی داره برات میخونه انگار نه انگار یکی شده برات دیوونه تو کشوندی چشامو به بارون تو رسوندی لبامو به هزیون دانلود آهنگ جدید رادیو جوان دانلود اهنگ جدید 97 دیوونه تو نداشتی هوای دلم رو نشنیدی صدای دلم رو سروش ملک پور شده خونه برام مثل زندون موندی تنها ای دله داغون فول البوم سروش ملک پور کانال اهنگ سروش ملک پور ندیدی گریه های دلم رو ای که بستی پای دلم رو نرو بمون از خونه نرو نرو نگیر بهونه نرو نرو تو دلت میدونه واسه چی شده عاشق تو نرو قلبمو آتیش نزن نرو حستو بگو به من نرو دستمو رها نکن نفساتو از من جدا نکن آهنگ انگار نه انگار یکی داره برات میمیره از سروش ملک پور دانلود اهنگ انگار نه انگار یکی داره برات میمیره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو