loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

X متن آهنگ عشق من ناز نکن از شاهین فیروزی X کد پیشواز آهنگ عشق من ناز نکن از شاهین فیروزی X عشق من ناز نکن عمر ما پایون میگیره شاهین فیروزی X دانلود آهنگ عشق من عاشقتم تکرارت هر شب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 50 پنجشنبه 09 اسفند 1397
X متن آهنگ عشق من ناز نکن از شاهین فیروزی X کد پیشواز آهنگ عشق من ناز نکن از شاهین فیروزی X عشق من ناز نکن عمر ما پایون میگیره شاهین فیروزی X دانلود آهنگ عشق من عاشقتم تکرارت هر شب عادته X دانلود آهنگ عشق من ناز نکن عمر ما پایون میگیره از شاهین فیروزی X شاهین فیروزی X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ عاشقانه X سایت حس لاو X دانلود آهنگ غمگین95 X آهنگ عشق من ناز نكن عمر مـــــا پایـــون میگیــره یه روزی دست زمونه تو رو از مــــن میگیـــره X آهنگ وقتی تنهـــا با تـــو بودن واسه مــــن زندگیــه تو رو دیدن تو رو خواستن رو كی از من میگیره عشق من قلب این X آهنگ مــــــه ناله های مــن از اون نگـــــاه دوریــه تو رو دیدن تو رو خواستن تو رو هرجا میبیــنم بی تو و عشق ت� X دانلود اهنگ عشق من ناز نکن امید علومی X دانلود آهنگ احساسی X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ قدیمی

 عشق من ناز نكن عمر مـــــا پایـــون میگیــره

یه روزی دست زمونه تو رو از مــــن میگیـــره

وقتی تنهـــا با تـــو بودن واسه مــــن زندگیــه

تو رو دیدن تو رو خواستن رو كی از من میگیره

عشق من قلب این عاشق با تو آروم میگیره

همــــــه ناله های مــن از اون نگـــــاه دوریــه

تو رو دیدن تو رو خواستن تو رو هرجا میبیــنم

بی تو و عشق تو من همیشه تنها میمـــونم

عشق من عاشقتم تكرارت هرشب عـــادتــه

همه حرفام بخدا از عشـــــق و از سخـاوتـــه

با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

عشق من بی كسی و شب با تو پاپان میگیره

همه رگهام از حرارت نگات خون میگیره

با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

 

تو گمون كردی بری خاطره هاتم میمیره

روزای رفته برام رنگ سیاهــی میگیره

اگه صد بهار و پاییز واسه تو گریه كنم

نمیتونم كه تو رو همیشه از یاد ببرم

من همون عاشقتم تا که چشام بارونیه

همه ناله های من از اون نگاه دوریه

با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

عشق من بی كسی و شب با تو پاپان میگیره

همه رگهــــام از حرارت نگات خون میگیره

با تو بــودن توی دنیا واســـه من نهایتــــه

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

 

منبع: بیتاب 74

 







برچسب ها متن آهنگ عشق من ناز نکن از شاهین فیروزی کد پیشواز آهنگ عشق من ناز نکن از شاهین فیروزی عشق من ناز نکن عمر ما پایون میگیره شاهین فیروزی دانلود آهنگ عشق من عاشقتم تکرارت هر شب عادته دانلود آهنگ عشق من ناز نکن عمر ما پایون میگیره از شاهین فیروزی شاهین فیروزی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ عاشقانه سایت حس لاو دانلود آهنگ غمگین95 آهنگ عشق من ناز نكن عمر مـــــا پایـــون میگیــره یه روزی دست زمونه تو رو از مــــن میگیـــره آهنگ وقتی تنهـــا با تـــو بودن واسه مــــن زندگیــه تو رو دیدن تو رو خواستن رو كی از من میگیره عشق من قلب این آهنگ مــــــه ناله های مــن از اون نگـــــاه دوریــه تو رو دیدن تو رو خواستن تو رو هرجا میبیــنم بی تو و عشق ت� دانلود اهنگ عشق من ناز نکن امید علومی دانلود آهنگ احساسی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو