loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

X دانلود آهنگ جام شراب من تویی جام به جام تو زنم X آهنگ می تو بریز می تو بنوش خرقه ی مستانه X دانلود آهنگ می تو بریز می تو بنوش خرقه ی مستانه X آهنگ داد بزن دار بزن بر دل بیمار بزن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 23 چهارشنبه 08 اسفند 1397
X دانلود آهنگ جام شراب من تویی جام به جام تو زنم X آهنگ می تو بریز می تو بنوش خرقه ی مستانه X دانلود آهنگ می تو بریز می تو بنوش خرقه ی مستانه X آهنگ داد بزن دار بزن بر دل بیمار بزن X دانلود آهنگ داد بزن دار بزن بر دل بیمار بزن X آهنگ شور بزن حور بزن جمله ی پرشور بزن X دانلود آهنگ شور بزن حور بزن جمله ی پرشور بزن X آهنگ جام به جام تو زنم عاشق مستانه منم X دانلود آهنگ جام به جام تو زنم عاشق مستانه منم X دانلود آهنگ وای چه کردی دل من آواره کردی تو مرا X آهنگ وای چه کردی دل من آواره کردی تو مرا X دانلود آهنگ محمد امین کریم پور X آهنگ جدید محمد امین کریم پور X تمام آهنگهای محمد امین کریم پور

 

وای چه کردی دل من آواره کردی تو مرا
خانه به خانه میروم خانه به دوشم ای خدا
در پی دیدار لبت لب به شرابی نزنم
جام شراب من تویی جام به جام تو زنم
می تو بریز می تو بنوش خرقه ی مستانه بپوش
داد بزن دار بزن بر دل بیمار بزن
شور بزن حور بزن جمله ی پرشور بزن
جام به جام تو زنم عاشق مستانه منم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ جام شراب من تویی جام به جام تو زنم آهنگ می تو بریز می تو بنوش خرقه ی مستانه دانلود آهنگ می تو بریز می تو بنوش خرقه ی مستانه آهنگ داد بزن دار بزن بر دل بیمار بزن دانلود آهنگ داد بزن دار بزن بر دل بیمار بزن آهنگ شور بزن حور بزن جمله ی پرشور بزن دانلود آهنگ شور بزن حور بزن جمله ی پرشور بزن آهنگ جام به جام تو زنم عاشق مستانه منم دانلود آهنگ جام به جام تو زنم عاشق مستانه منم دانلود آهنگ وای چه کردی دل من آواره کردی تو مرا آهنگ وای چه کردی دل من آواره کردی تو مرا دانلود آهنگ محمد امین کریم پور آهنگ جدید محمد امین کریم پور تمام آهنگهای محمد امین کریم پور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو