loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

X دانلود آهنگ فتانه عاشق منه 320 X ریمیکس اهنگ عاشق منه دوست داره منو X دانلود آهنگ عاشق منه دوست داره منو از سانی X دانلود آهنگ تصویری فتانه عاشق منه X دانلودآهنگ فتانه عاشقه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 2055 چهارشنبه 08 اسفند 1397
X دانلود آهنگ فتانه عاشق منه 320 X ریمیکس اهنگ عاشق منه دوست داره منو X دانلود آهنگ عاشق منه دوست داره منو از سانی X دانلود آهنگ تصویری فتانه عاشق منه X دانلودآهنگ فتانه عاشقه منه X اهنگ تصویری فتانه عاشق منه X دانلود موزیک ویدیو عاشق منه از فتانه X دانلود آهنگ اون که میگه کاری به کار من نداره X عاشق منه دوست داره منو قسم می خوره دوست داره منو X آهنگ عاشق منه دوست داره منو X دانلود آهنگ دل میگه باور کنم با بد و خوبش سر کنم X دانلود آهنگ تو سایه بون چشماش خستگیمو در کنم X دانلود ریمیکس عاشق منه دوست داره منو X دانلود آهنگ دل می گه اصرار کنم قلبمو وادار کنم X دانلود آهنگ شاد برای رقص X دانلود آهنگ شاد قدیمی برای رقص X دانلود آهنگ شاد برای ماشین X دانلود آهنگ شاد X آهنگ شاد

 

اون که میگه کاری به کار من نداره
حوصله ای واسه ی عاشق شدن نداره
می خواد که پر درآره از کارم سر درآره
قاصد خوش خبر شه واسم خبر بیاره
عاشق منه دوست داره منو
قسم می خوره دوست داره منو
با نگاش می گه دوست داره منو
باورم اینه دوست داره منو
دل میگه باور کنم با بد و خوبش سر کنم
تو سایه بون چشماش خستگیمو در کنم
تو آسمون عشقش فکر بال و پر کنم
واسه ی روز مبادا اسمشو از بر کنم
دل می گه اصرار کنم قلبمو وادار کنم
روزی هزار دفعه این جمله رو تکرار کنم
عاشق منه دوست داره منو
قسم می خوره دوست داره منو
با نگاش می گه دوست داره منو
باورم اینه دوست داره منو
عاشق منه دوست داره منو
عاشق منه دوست داره منو
دل میگه باور کنم با بد و خوبش سر کنم
تو سایه بون چشماش خستگیمو در کنم
تو آسمون عشقش فکر بال و پر کنم
واسه ی روز مبادا اسمشو از بر کنم
دل می گه اصرار کنم قلبمو وادار کنم
روزی هزار دفعه این جمله رو تکرار کنم
عاشق منه دوست داره منو
قسم می خوره دوست داره منو
با نگاش می گه دوست داره منو
باورم اینه دوست داره منو
عاشق منه دوست داره منو
قسم می خوره دوست داره منو
با نگاش می گه دوست داره منو
باورم اینه دوست داره منو

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 







برچسب ها دانلود آهنگ فتانه عاشق منه 320 ریمیکس اهنگ عاشق منه دوست داره منو دانلود آهنگ عاشق منه دوست داره منو از سانی دانلود آهنگ تصویری فتانه عاشق منه دانلودآهنگ فتانه عاشقه منه اهنگ تصویری فتانه عاشق منه دانلود موزیک ویدیو عاشق منه از فتانه دانلود آهنگ اون که میگه کاری به کار من نداره عاشق منه دوست داره منو قسم می خوره دوست داره منو آهنگ عاشق منه دوست داره منو دانلود آهنگ دل میگه باور کنم با بد و خوبش سر کنم دانلود آهنگ تو سایه بون چشماش خستگیمو در کنم دانلود ریمیکس عاشق منه دوست داره منو دانلود آهنگ دل می گه اصرار کنم قلبمو وادار کنم دانلود آهنگ شاد برای رقص دانلود آهنگ شاد قدیمی برای رقص دانلود آهنگ شاد برای ماشین دانلود آهنگ شاد آهنگ شاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو