loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    دانلود اهنگ مهراب خودزنی,    دانلود اهنگ مهراب خودزنی 2,    متن اهنگ خودزنی مهراب,    دانلود اهنگ مهراب بنام خودکشی,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 62 سه شنبه 25 دی 1397


,    دانلود اهنگ مهراب خودزنی
,    دانلود اهنگ مهراب خودزنی 2
,    متن اهنگ خودزنی مهراب
,    دانلود اهنگ مهراب بنام خودکشی
,    آهنگ مهراب بنام خودکشی
,    دانلود اهنگ جدید مهراب دلبر
,    دانلود اهنگ مهراب تیغ زنی
,    فیلم خودزنی مهراب
,    دانلود اهنگ جدید مهراب شکایت


,   

بهنام اس ای
میگن شب عروسیته
عروس خانوم مبارک – دستاشو سفت گرفتی
عشق جدید مبارک
خودزنیمون دو تیغو این قلب پاره پاره
عروس شدی عزیزم مبارکه دوباره
وای ای وای داره سرد میشه میمیره قلبم
وای ای وای دست عشقمو گرفت و رفتن
وای ای وای داره سرد میشه میمیره قلبم
وای ای وای دست عشقمو گرفت و رفتن

مهراب
وقتی قدماتو موقع رفتن میدیدم
خون گریه میکردم از تو ترکیدم
کارت عروسیتم رسید
وای
صدای شکستن استخونامو میشنیدم
گل گرفتم واست ندیدی؟
از همون گلایی که تو همیشه دوست داشتی
گلا از دستم افتاد چشمم بهت افتاد
دیه زنداداشم شده مبارکه داداشی
سخته اون که دوسش داشتی یه عمر
جلو چشات کنار داداشت بشینه
بله بگو عشقم گور بابای من
عروس خانوم کجاس رفته گل بچینه
یجا سردرد همه دسیوونگیت میشه
یجا گریه هات تبدیل به خودزنی میشه
یکی گریه هاش ابروی دلو میبرد
نشد یکی شکست عشقی خورد
امشب خودکشی میکنم خودزنی که سهله
به من اصلا نگا نکن محکم بگو بله
رگ دیوونگیم گل کرد خواب از سرم پرید
کشیدم کشیدم تا رگامو بردی
واس دل بردین از تو بردیم این رگو
تو میدونستی اخلاق این دیوونه سگو
من فقط یه پام که نه جفت پاهام لب گوره
باید بمیری وقتی که جدایی زوره
وقتی مست بودمو همچیو دو تا میدیدم
تو بازم واسه من یکی بودی عشقم
خونمون سفید بود الان قرمز شده ها
اخه اسم تورو همه جا با خون نوشتم
چشم تو خیره ب اون چشم من کاسه ی خون
چشم من حلقه ی اشک دست تو حلقه ی اون
خنجرو جوری زدی که قرصم اثر نداره
خود زنی موندو تیغ و این قلب پاره پاره

دانلود اهنگ جدید مهراب به نام خود زنی

بعنام اس ای
چشای کاسه خون و خیس
حیف دیگه راه چاره نیست
هیشکی تنش مثل من سر تو پاره پاره نیست
وای ای وای داره سرد میشه میمیره قلبم
وای ای وای دست عشقمو گرفت و رفتن وای
وای ای وای داره سرد میشه میمیره قلبم
وای ای وای دست عشقمو گرفت و رفتن
وای وای وای

مهراب
متنفرم از شبایی که نمیدونم چمه
درسای خون میشه خونه اگه بره
رگ قلبم موقع خواب میگیره
رگ خواب تو زیر بالشت اون گیره
زبونم م دراورد اقدر بهت گفتم نرو
نرو نذار دشمن شاد شیم
من و تو یه عمر نون و نمک خوردیم
داداشی تو خودت ناموس ندادشتی
ناخونامو خوردم رسیدم به گوشتم حرف
حرف حرف میزنه پشتم
پشت دستمو داغ کردم اسمتو نیارم
ببین اسمتم توی خودم کشتم
دود مه گرفته اتاق
تنها تو خونه خودتو میخوری
گله ای ندارم ولی نامردیه اخه
با دستاش تو داری عسل میخوری
بکوب مشتاتو رو تابوت این دیوونه عاشق رسم مرده گل گلایله نه گل شقایق
بکوب مشتاتو رو سینه ای دیوونه قرصی
داد بزن محکم بگو نمیخوامش
امشب با خونم روی این دیوارا نوشتم
از چشات از لبات از اون موهای خرماییت
من خم شدم تا تو صاف ایسی عشقم کاش دلتم مثل موهات صاف بود خدایی
تو خیانت کن حرمتا از بین نمیره
تو ول کن برو فکر نکن مهراب میمیره
وقتی میخندید به گریه هام قید منو میزد
یکی با خون تو گریه دست و پا میزد
تو تنهیی هاتو بزار رو دوش من
به عشقم چیزی نگیا
بزن تو گوش من
بیا ببین یکی با خون اسمتو نوشته
وقتی زندگی جهنمه خودکشی بهشته

http://mdlmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ مهراب خودزنی دانلود اهنگ مهراب خودزنی 2 متن اهنگ خودزنی مهراب دانلود اهنگ مهراب بنام خودکشی آهنگ مهراب بنام خودکشی دانلود اهنگ جدید مهراب دلبر دانلود اهنگ مهراب تیغ زنی فیلم خودزنی مهراب دانلود اهنگ جدید مهراب شکایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو