loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    دانلود اهنگ علی زند وکیلی تو ماهی و من,    دانلود آهنگ ماه و ماهی با لینک مستقیم,    دانلود آهنگ سالار عقیلی تو ماهی و من,    کلیپ تو م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 84 شنبه 22 دی 1397



,    دانلود اهنگ علی زند وکیلی تو ماهی و من
,    دانلود آهنگ ماه و ماهی با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ سالار عقیلی تو ماهی و من
,    کلیپ تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی
,    دانلود اهنگ اندوه بزرگیست زمانیکه نباشی
,    دانلود آهنگ ماه و ماهی امیرحسین
,    دانلود تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی 320
,    آهنگ تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی متن
,    دانلود اهنگ تو ماهی از سالار عقیلی

متن آهنگ ماه و ماهی حجت اشرف زاده

تو ماهی و من ماهی این برکه ی کاشی
اندوه بزرگی ست زمانی که نباشی

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده ماه و ماهی

آه از نفس پاک تو و صبح نشابور
از چشم تو و حجره ی فیروزه تراشی
پلکی بزن ای مخزن اسرار که هر بار
فیروزه و الماس به آفاق بپاشی
ای باد سبک سار مرا بگذر و بگذار
هشدار که آرامش ما.را نخراشی
هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم
اندوه بزرگی ست چه باشی چه نباشی


دانلود آهنگ ماه و ماهی حجت اشرف زاده از لینک مستقیم

Hojat Ashrafzadeh – Mah Mahie

دانلود آهنگ ماه و ماهی حجت اشرف زاده از لینک کمکی مدیا فایر

Hojat Ashrafzadeh – Mah Mahie

http://www.teh-dl.ir








برچسب ها دانلود اهنگ علی زند وکیلی تو ماهی و من دانلود آهنگ ماه و ماهی با لینک مستقیم دانلود آهنگ سالار عقیلی تو ماهی و من کلیپ تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی دانلود اهنگ اندوه بزرگیست زمانیکه نباشی دانلود آهنگ ماه و ماهی امیرحسین دانلود تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی 320 آهنگ تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی متن دانلود اهنگ تو ماهی از سالار عقیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو