loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری به نام عشق ممنوع Download New Music Mohamadreza Moshiri  Eshgh Mamnoo دانلود آهنگ عشقه ممنوع از محمدرضا مشیری دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری با نام عشق ممنوع بر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 24 یکشنبه 29 دی 1398

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری به نام عشق ممنوع

Download New Music Mohamadreza Moshiri  Eshgh Mamnoo

دانلود آهنگ عشقه ممنوع از محمدرضا مشیری

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری با نام عشق ممنوع

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

متن آهنگ جدید محمدرضا مشیری به نام عشق ممنوع

حرفای دلم , بدجوری عاشقت شدم

تقصیر من نبود اگه اینجوری عاشقت شدم

چشماتو به هم زدی و دیدی گرفتارت شدم

همه بهم گفتن برو به پای این عشق نسوز

 

کسی نفهمید میمیرم اگه نبینمت یروز

دوست دارم هنوزم عزیزم عزیزم

مثل یه کـوه یخی جلو چشمای تو میریزم

دلم گـرفته از خودم نباید عاشق می شدم

عشق تو ممنوع ولی خیلی گرفتار توام

تو این روزای بی کسی با این همه دلواپسی

سخته بفهمی کـه دیگـه به عشقتم نمیرسی

فکر نبودنت یه روز کابوس هر شب منـه

بدجوری عاشقت شدم هرچی بگم بازم کمـه

تا وقتی غمگین چشام تا وقتی میگیره صدام

یعنی هنوزم عاشقم تو نمی میری برام

دلـم گرفته از خودم نباید عاشق می شدم

عشق تو ممنوع ولی خیلی گرفتار توام

تو این روزای بی کسی با این همه دلواپسی

سخته بفهمی که دیگه به عشقتم نمیرسی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مشیری بنام عشق ممنوع در نیوسانگ

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو