loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

دانلود آهنگ اصرار من محمد رضا طهماسبی برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…   تکست و متن آهنگ جدید محمدرضاطهماسبی اصرارمن با یه دنیا عشق و احساس قلبتو دادی به من تموم آرزوهات کن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 24 یکشنبه 29 دی 1398

دانلود آهنگ اصرار من محمد رضا طهماسبی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

تکست و متن آهنگ جدید محمدرضاطهماسبی اصرارمن

با یه دنیا عشق و احساس قلبتو دادی به من

تموم آرزوهات کنار من حسرت شدن

چه دردی تو دلت بود در نیومد صدات

هوای پرواز تو سرت اما من پر بستت کردم

 

خیلی خستت کردم

هوای پرواز تو سرت اما من پر بستت کردم

خیلی خستت کردم

گناهش رو ثوابش رو هر چی هست پای من

واسه یکبار تو خودت رو کاش بذاری جای من

به پای عشق من موندی به پای من سوختی

اصرار من باعث شد

گناهش رو ثوابش رو هر چی هست پای من

تو هنوزم لایق من چی میتونم بگم

من یه کابوسم توی رویات مثل یک شب تار

اصرار من باعث شد

با یه دنیا عشق و احساس قلبتو دادی به من

تموم آرزوهات کنار من حسرت شدن

چه دردی تو دلت بود در نیومد صدات

هوای پرواز تو سرت اما من پر بستت کردم

خیلی خستت کردم

هوای پرواز تو سرت اما من پر بستت کردم

خیلی خستت کردم

گناهش رو ثوابش رو هر چی هست پای من

تو هنوزم لایق من چی میتونم بگم

من یه کابوسم توی رویات مثل یک شب تار

اصرار من باعث شد

 
دانلود آهنگ جدید محمدرضا طهماسبی اصرار منچقدر این آهنگ را دوست داشتید؟ ۱ Vote
بخش دانلود فایل :
دانلود آهنگ جدید محمدرضا طهماسبی اصرار من
دانلود آهنگ
آموزش دانلود:







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو