loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

 دانلود آهنگ جدید ماجد بنام بی تابی Download New Music Majed Bitabi دانلود آهنگ بیتابی با صدای ماجد جدیدترین اهنگ ماجد بانام بیتابی برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 19 یکشنبه 29 دی 1398

 دانلود آهنگ جدید ماجد بنام بی تابی

Download New Music Majed Bitabi

دانلود آهنگ بیتابی با صدای ماجد

جدیدترین اهنگ ماجد بانام بیتابی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

تکست و متن آهنگ جدید ماجد بی تابی

چه احساسی به هم دارم نگاهای پر از ترید پر از خواهش

یه احساسی بهت دارم یه حال خوب شبیه عشق و آرامش

 تویی عمرم تویی جونم من از عشق تو میخونم

 

من هر شب با خیال تو شبا تا صبح بیدارم

چه خوبه توی رویاهام تو رودارم

تو هم مثل من عاشق شدی درگیر این احساس

میون عشق و تنهایی منو بشناس

تو از عشق تو میخونم میشه بیتاب همه جونم

تو نیستیو تو رو دارم چقد خوبه که هر لحظه تو اینجایی

تو که دنیای من هستی

برام معنا نداره حس تنهایی

بدون تو نمیتونم بدون بیتو نمیمونم

نمیخوام گم بشم بی تو تو این روزای تکراری

میدونی که دوستت دارم دوستم داری

تموم خاطرات تو شده مهمون ناخونده

پر از احساسم که جامونده

تو از عشق تو میخونم میشه بیتاب همه جونم

من هر شب،من هر شب با خیال تو

چه خوبه توی رویاهام

تو هم مثل من عاشق شدی درگیر این احساس

میون عشق و تنهایی منو بشناس

تو از عشق تو میخونم میشه بیتاب همه جونم

تو نیستی و تو رو دارم چقد خوبه که هر لحظه تو اینجایی

 
دانلود آهنگ جدید ماجد به نام بیتابیچقدر این آهنگ را دوست داشتید؟ ۵ Votes
بخش دانلود فایل :
دانلود آهنگ جدید ماجد به نام بیتابی
دانلود آهنگ
آموزش دانلود:
برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه Save Link As ... را بزنید.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو