loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    دانلود آهنگ علی زند وکیلی خدایا گله دارم,    دانلود آهنگ غروب کوهستان علی زند وکیلی با کیفیت 320,    دانلود آهنگ غروب کوهستان ناهید,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 171 شنبه 22 دی 1397



,    دانلود آهنگ علی زند وکیلی خدایا گله دارم
,    دانلود آهنگ غروب کوهستان علی زند وکیلی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ غروب کوهستان ناهید
,    آهنگ غم و غصه توی قلبم لونه کرده سهیل مهرزادگان
,    دانلود اهنگ غروب کوهستان از سوگند
,    خدایا گله دارم سوگند
,    دانلود آهنگ خدایا گله دارم
,    از این دنیا دلم تنگه دل یارمو از سنگه
,    آهنگ از این دنیا دلم تنگه دل یارمو از سنگه

,   

 

غم و قصه توی قلبم لونه کرده ای خدا دلوم پر درده نمیسازه با مو دنیا
دیگه بر نمیگردوم به آشیونه ای خدا کسی چه میدونه غم تنهایی دل را

خدایا مو به درگاهت پشیمون گناهوم
که باید یا بسوزم یا بسازم مو جوونم پشیمونم شاید دیره
غروب توی کوهستون منم مجنون که سرگردون هی بنالوم
غروب توی کوهستون منم مجنون که سرگردون  هی بنالوم
از این دنیا دلوم تنگه دل یاره مو از سنگه خدایا گله دارم
ز تنهاییم دلوم خونه غم و دردامو فراوونه خدایا گله دارم خدایا گله دارم

غم و قصه توی قلبم لونه کرده ای خدا دلوم پر درده نمیسازه با مو دنیا
دیگه بر نمیگردوم به آشیونه ای خدا کسی چه میدونه غم تنهایی دل را
غم تنهایی دل را / غم تنهایی دل را

http://muzicir.com/

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 5:40 - 5.18 MB







برچسب ها دانلود آهنگ علی زند وکیلی خدایا گله دارم دانلود آهنگ غروب کوهستان علی زند وکیلی با کیفیت 320 دانلود آهنگ غروب کوهستان ناهید آهنگ غم و غصه توی قلبم لونه کرده سهیل مهرزادگان دانلود اهنگ غروب کوهستان از سوگند خدایا گله دارم سوگند دانلود آهنگ خدایا گله دارم از این دنیا دلم تنگه دل یارمو از سنگه آهنگ از این دنیا دلم تنگه دل یارمو از سنگه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو