loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    متن آهنگ علیرضا راد حرفت حرف من,    متن اهنگ حرفت حرف من از ویگن,    متن آهنگ حرفت حرف من از عارف با کلام,    ریمیکس اهنگ حرفت حرف من,&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 جمعه 20 دی 1398




,    متن آهنگ علیرضا راد حرفت حرف من
,    متن اهنگ حرفت حرف من از ویگن
,    متن آهنگ حرفت حرف من از عارف با کلام
,    ریمیکس اهنگ حرفت حرف من
,    متن آهنگ حرفت حرف من از امیر رسایی با کیفیت 320
,    حرفت حرف من اسمت اسم من ویگن
,    آهنگ حرفت حرف من اسمت اسم من عارف
,    متن آهنگ حرفت حرف من فریدون فرخزاد
,    متن آهنگ قدیمی حرفت حرف من از ویگن
,    متن آهنگ
,   

 

حرفای تو راز زمونه

عشق ما عشق ما هر دو جوونه

مثل نوری مثل خورشید

مثل بارون تو پاکی

کوه غم ها از تو دوره

ریشه ی عشق پاکی

حرفت حرف من

اسمت اسم من

قلبت قلب من

اگه بمونی

حرفت حرف من

اسمت اسم من

قلبت قلب من

اگه بمونی

دانلود آهنگ حرفت حرف من اسمت اسم من ویگن

دیدن تو لحظه ی خوبه

مثل آسمون داغ جنوبه

نفس های گرم تنت

مثل رنگهای شاده

سکوت تو حرف هستی

صدای یک فریاده







برچسب ها متن آهنگ علیرضا راد حرفت حرف من متن اهنگ حرفت حرف من از ویگن متن آهنگ حرفت حرف من از عارف با کلام ریمیکس اهنگ حرفت حرف من متن آهنگ حرفت حرف من از امیر رسایی با کیفیت 320 حرفت حرف من اسمت اسم من ویگن آهنگ حرفت حرف من اسمت اسم من عارف متن آهنگ حرفت حرف من فریدون فرخزاد متن آهنگ قدیمی حرفت حرف من از ویگن متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو