loading...

iranian-songs دانلود آهنگ ایرانی

,    متن آهنگهای علیرضا سالخوش,    متن آهنگ علیرضا بیاتی,    متن اهنگ وقتشه از علیرضا پویا,    متن آهنگ بیقرار علیرضا پویا,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 119 جمعه 20 دی 1398



,    متن آهنگهای علیرضا سالخوش
,    متن آهنگ علیرضا بیاتی
,    متن اهنگ وقتشه از علیرضا پویا
,    متن آهنگ بیقرار علیرضا پویا
,    متن اهنگ حیف از علیرضا پویا
,    متن آهنگ علیرضا پویا دوست دارم
,    متن اهنگ من وتو علیرضا پویا
,    متن اهنگ علیرضا پویا و کیوان رضایی
,    متن فول البوم علیرضا پویا یکجا
,    متن آهنگ
,   

http://tabamusic.com/%D9%88%D9%82%D8%AA%D8%B4%D9%87-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7/

متن آهنگ وقتشه علیرضاپویا

گرفتی خستگیامو با نوازشت بستی دلشکستگیامو
سرد شدم سخت گذشت تو حوصله کردی شنیدی صدامو
عشق تو شانسه مثه معجزه ست واسه من خنده خواست
قول بده تا ابد لحظه به لحظه بهم باشه حواست
هرجا باشی نشونه همون جاست معنی خونه همون جاست
جایی که پرشه از عطر تازه تو میره دلشوره های مدامم

میشه زندگی به کامم مگه میشه کسی رو بخوام اندازه تو اندازه تو
مثه خورشیدی مرسی از اینکه رسیدی هستی و انگیزه میدی روشن با تو شبام
مثه بارونی با تو قشنگه جوونی میشه همیشه بمونی عالیه حال و هوام
مثه خورشیدی مرسی از اینکه رسیدی هستی و انگیزه میدی روشن با تو شبام
مثه بارونی با تو قشنگه جوونی میشه همیشه بمونی عالیه حال و هوام حال و هوام

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه وقتشه علیرضا پویا

میخوام عکس تورو رو دیوار بکشم تا همیشه به تو نذار سایه بشم
بده حال دلم وقتی از تو جدام تو کنار منی و بازم یادم میره کجام
مثه خورشیدی مرسی از اینکه رسیدی هستی و انگیزه میدی روشن با تو شبام
مثه بارونی با تو قشنگه جوونی میشه همیشه بمونی عالیه حال و هوام
مثه خورشیدی مرسی از اینکه رسیدی هستی و انگیزه میدی روشن با تو شبام
مثه بارونی با تو قشنگه جوونی میشه همیشه بمونی عالیه حال و هوام حال و هوام







برچسب ها متن آهنگهای علیرضا سالخوش متن آهنگ علیرضا بیاتی متن اهنگ وقتشه از علیرضا پویا متن آهنگ بیقرار علیرضا پویا متن اهنگ حیف از علیرضا پویا متن آهنگ علیرضا پویا دوست دارم متن اهنگ من وتو علیرضا پویا متن اهنگ علیرضا پویا و کیوان رضایی متن فول البوم علیرضا پویا یکجا متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو